سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زندگانی اسلام و ستون ایمان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
منو تنهایی وب سایتی برای عاشق ها
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دانلود آهنگ امین و امید به نام چتر متن موزیک

امروز بعد از این که چند تا اهنگ متفاوت رو تقدیمتون کردیم نوبت به این رسید که یه موزیک خیلی احساسی رو قرار بدیم که دیگه کامل بشه و چه موزیکی بهتر از چتر که خیلی زیبا و جذاب خوانده و اجرا شده ارت منیجر و ارنج بندی پیام تونی گرامی بوده اند که تا به حال در چند اثر دیگر نامش بوده جمید ار تی نیز طراحی کاور را انجام داده اند

آهنگ جدید و متفاوت چتر از امین و امید به صورت مستقیم و با پخش انلاین در ای وان موزیک

به یاد گریه های هر شب من ببار بارون
همین حالا همین امشب که تنهام بزن بارون
دلیل خنده هام رفت تموم زندگیم رفت بزن بارون ببار بارون


بارون تو هم بزن محکم به شیشه دلم
آروم نداره این دلم بارون نکن تو هم ولم
تنها شدم ببین تنها بدون تو آروم نداره این دلم بارون نکن تو هم ولم
شبیه عاشقی که گریه کرده ببار بارون نزار یادش بره با من چه کرده بزن بارون
هنوزم باورم نیست که چتری رو سرم نیست بزن بارون ببار بارون
بارون تو هم بزن محکم به شیشه دلم
آروم نداره این دلم بارون نکن تو هم ولم
تنها شدم ببین تنها بدون تو آروم نداره این دلم بارون نکن تو هم ولم
تکس یا متن کامل نیز افزوده شد برای استفاده هر چه بهتر در کلیپ های خود و یا دیگر موارد



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » تینا ( یکشنبه 98/9/24 :: ساعت 11:37 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

از نگاهت خواندم که چقدر دوستم داری
‎هر شب میبوسم تا کنار بگذارمت
عشق در وجودم همیشه زنده است
دنیا را برایم تبدیل به زندانی با دیوارهای بلند می کند
دانلود آهنگ امین و امید به نام چتر متن موزیک
دانلود آهنگ امین و امید به نام چتر متن موزیک
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 4882
» درباره من

منو تنهایی وب سایتی برای عاشق ها

» آرشیو مطالب
آذر 98

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب