سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما و خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
منو تنهایی وب سایتی برای عاشق ها
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» عشق در وجودم همیشه زنده است

وقتی تو باشی
زندگی برایم زیباست ؛ عاشقی برایم با معناست
وقتی تو باشی
قلبم بی آرزوست ، ای تنها آرزوی من در لحظه های تنهایی
وقتی تو عزیز دلم باشی
همدمم باشی
سر پناهم باشی
طلوع آفتاب برایم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو است
تو هستی ، برای من هستی ، تا آخرش همه هستی ام هستی
حالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !
وقتی تو باشی
عشق در وجودم همیشه زنده است

بی تو در سرزمین بی درخت و سایه ام ، بی تو زمان نمی گذرد.. ثانیه ها سال می شوند و سالها همه سال کبیسه اند. بی تو باز به تو می اندیشم

همه ی من
دلم برای زمستان نمی سوزد
دلم برای بهار تنگ نیست
دلم می خواهد فقط برای تو تنگ شود
برای تو که هنوز هم نمی دانی
چقدر عاشقانه های نا نوشته برایت نوشته ام

سهم من از بودن با تو

نگاه مهربان توست
که وجودم را لبریز از طراوت می کند
و سهم تو از بودن با من
قلب من است
که جز برای تو نمی تپد

در میهمانی لحظه های با تو

دستانت خالی بود
اما نگاهت پر از شوق
و قلبت پر از احساس
از تو هیچ نمی خوام
جز نیم نگاهی پر از شوق و احساس



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » تینا ( یکشنبه 98/9/24 :: ساعت 11:40 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

از نگاهت خواندم که چقدر دوستم داری
‎هر شب میبوسم تا کنار بگذارمت
عشق در وجودم همیشه زنده است
دنیا را برایم تبدیل به زندانی با دیوارهای بلند می کند
دانلود آهنگ امین و امید به نام چتر متن موزیک
دانلود آهنگ امین و امید به نام چتر متن موزیک
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 4887
» درباره من

منو تنهایی وب سایتی برای عاشق ها

» آرشیو مطالب
آذر 98

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب